الجمعة، 11 أكتوبر 2013

15 / انا غيرك معنديش



انا غيرك معنديش كلمة حلوة اوى معبرة شوية بشوفك فيها طبعا لما بتتقال اقولك على حاجة انا معنديش غيرك معرفش اعيش من غيرك بحبك حب غير متوقع وانتى عارفة انى بغير عليكى وعايز احطك جوا جيبى واخبيكى من كل الناس واقول ضاعت والمصيبة انك عارفة بس تقريبا اخطائتى فى تقدير معرفتك بمعنى انك حطيتى نسبة لجنون حبى بيكى ودا خطاء لانه بكل بساطة مالوش نسبة عارفة يعنى اية ابقى بكلمك ومش عايز اسمع غيرك عارفة يعنى اية ابقى مش عايز حد يقاطعك او يكلمك مش مقدر اه طظ فى اى حد غيرك ماليش انا ببقى عايز افرحك بس ادامك بقى شبه البطة البلدى واجى اصالحك ببهدل الدنيا واطينها اكتر بس برضو فيكى حاجة عجبانى بس وقت الغضب محدش بيعرف ابوه بقى :P وانتى نفسك كدا نفسى احققلك كل اللى تتمنيه بس بفكر لبعدين ودى حاجة تعبانى وانتى واخدة بالك تقريبا سايبها على الله وبس انتى مجنونة وحنينه اوى وعارف انى مش هلاقى غيرك بس انتى بتزعلينى زمان كنتى بتجيبى تذاكر مترو بطلتى زمان كنتى بتحكى كل اللى جواكى على طول بطلتى وعارف ان جواكى كتير ليا وعشانى وكتير هموم خايفة تشيلهالى وكتير بخاف عليكى من ضى عنيكى والهوا اللى معدى من ادامك جواكى غرام هامس لامس عيون ضيها ينور بلاد لكنى عايزة ينورلى ليلى وفعلا نورلى ليلى اقولك كمان ولا خلاص لا هقول كمان همستك حكاية نفس طالع من جواكى حاكى معاكى معانى قلب مكسور مجروح بطلع فى انفاس همومه بايدى لاجل ما افضى قلبك ليا ولكل فرح هعمله بايدى ليكى عايزك معايا وبين ايدى عايزك جوايا اقول كمان ولا خلاص يا شقيه هقول هقول فاكرة لما كنتى بتفتحى تطمنى عليا هنا وهناك فاكرة لما كنتى تضحكى ضحكة مايلة للجنان من كتر قلبك ماهو هامس متشعلق ملهوف على كلمة منى وانا برخامتى كنت برخم واتق عليها لكنى جيت اليوم اقولها " ..... " :P لا بلاش مش قايل بس هقولك جملتين ليكى واحدة وليكى واحدة منهم واحدة تهمس جواكى وواحدة كمان تقولك كلام يمكن اتسمع فى افلام لكنة طالع صافى من جوايا بطهارة قلبك الهامس الصافى اقولك حاجة بين ايدك انا طفل بين ايدك عاقل مش مجنون مجنون طاير وانا واقف على الارض قلبك دهب لا ماس لالالا الماظ اقولك قلبك مرجان ولا ياقوت بلاش رخامه قلبك قلب ماس قلبك طهارة الماس وتواضعه تواضع الماس فى سلسبيل حياتى ما قابلته ما عرفته وماعرفت حب خالص طهرنى ما لاقيت غيره فى حياتى بحبك ............. , قولتها لانى بحبك حب طفل لعنيكى اللى بغير عليها منى قلبك الطاهر حسن الظاره عينك اللامعه دلوقتى من كتر ضربات قلبك السريعه لما قولها لمعان ماس ابيض بيلمع جوا ضى عيونى دمعنى معاكى عدت قشعرة على قلبك مرفرف فوقها طيات قلبى بيضحك مش ححزين تيجى تقوليلى تعبت اشيل عنك تيجى تقوليلى زهقت ازعل منك زهقتى من اية ولا من مين قلبى ولا انا حبى ولا انا متزهقيش من غيرتى دا انتى اصلك مش عارفة انا مجنون شرقى بغير عليكى من نفسى تخيلى من نفسى زعلان منك لانك مش فهمانى زعلان منك لانك مش عارفة ابنك عامل ازاى فى حبه ليكى ولا غيرته عليكى زعلان منك لانك ام حنانها فاق كل الحنان لكنه ليا وحدى ملينى قوليلى اكتبلك اية تانى لانى مش رعشة قلبى ورعشة ايدى وقشعرة جسمى مش قادر اكتب تانى فيكى اية ومتقوليش شعر دا اقل منه لكن معناه اكتر منه انا مش شاعر انا بس ولهان عاشق متيم بحب كان نااقص من حياته جيتى كملتيه احب لما تسمعى الكلام ازعل لما تعندى وكون حاضر من طفلة عندية مدللله لابوها دى حاجة تفرح اقولك انا تهت من كتر وصفك لانى معنتش قادر اتمالك اعصابى ادام سحر وصفك وانتى مش ادامى وارجع واقول ادامك ببقى شبه البطة ومش ببقى عارف اقول اية ؟ تفتكرى انا كدا وصفى اية ؟
مجنون
متيم
عاشق
غريب
حبيب
محبوب
غيران
اقولك بلاش وصف ليا عشان انا ابنك والابن كل دا من كل دا ........... , بحــبكـ
معرفش اية اللى انكتب ولا اعرف اية اللى اتقال لكنه حاجة من جوايا ويارب توصل وتعجك بحبكـ
......................, #ديسو 

خدى منى  كلام كنت بكتبه ليكى وقت لما بفكر فيكى 

" أنا مولود " 


>> اتولد من اول لمسة ايد واول نظرة عين ...، يا حبيبتى

ويقول انا مولود حب بفرح بحزن بشجن حاسيس بيك واحشك واحشنى حبيتك حبيتنى حبنا اتولد هيظهر فى النور ويعلن عن اول حبيب لمحبوبة موجودة فى قوايم
العشاق ظاهرة فى كل نظرة عين منك ليا بصيتلك سكت اتكسفت وشك ضحك ضحكة بلهفه حب مكسوفة تانى بعين بتلمع هتدمع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق